Od zwiększenia konwersji po wzrost liczby powracających klientów – nasze wdrożenia przynoszą wymierne rezultaty. Sprawdź, jak firmy różnych branż wykorzystują aplikacje mobilne, by osiągać realne cele biznesowe.
Kilkukrotny wzrost konwersji mobile względem strony mobilnej
Większy udział kanału mobilnego w sprzedaży online
Program lojalnościowy dla aplikacji i eCommerce
Kilkukrotny wzrost konwersji mobile w porównaniu do strony mobilnej
Większy udział mobile w ogólnej sprzedaży online
Wysoka adopcja aplikacji wśród użytkowników korzystających z salonów stacjonarnych
Wzrost liczby zamówień realizowanych bez udziału handlowca
Redukcja czasu obsługi klienta
Odciążenie działu sprzedaży i zmniejszenie liczby błędów
Wzrost liczby powracających klientek w kanale mobile
Wyższa średnia wartość koszyka w aplikacji niż na desktopie
Push notyfikacje z kodami rabatowymi osiągają CTR kilkukrotnie wyższy niż e-maile
Więcej klientów z aplikacją dokonuje powtarzalnych zakupów
Wzrost średniej wartości koszyka dzięki dodatkowym rekomendacjom produktów
Wzmocnienie postrzegania marki jako nowoczesnej i innowacyjnej w segmencie kaw premium
Konwersje w aplikacji do 4 razy wyższe niż na stronie mobilnej
W kluczowych okresach sprzedażowych nawet 85% całego ruchu pochodziło z mobile
Wyższa średnia wartość koszyka w aplikacji